ԱՆՎԱՆ ՓԻԼԻՍՈՓԱՅՈՒԹՅՈՒՆ. ԱՆՎԱՆԱԿԵՆՏՐՈՆՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ԴԵՊԻ ԻՄԱՍՏԱԿԵՆՏՐՈՆՈՒԹՅՈՒՆ

##article.authors##

  • Դավիթ Ղարիբյան ASPU

Հիմնաբառեր-:

անվան փիլիսոփայություն, անվանակենտրոնություն, ստորոգելիակենտրոնություն, իմաստակենտրոնություն, ստորոգելի, համակցություն

Վերացական

Անվան փիլիսոփայությունն իրենից ներկայացնում է լեզվական համակարգի հետա­զոտական հայացքների ամբողջություն՝ միավորված անվան գաղափարի շուրջ: Անվան փիլիսոփայության տեսական հիմքը աշխարհի փաստակենտրոն ընկա­լումն էր, որի շրջանակներում փաստը կամ իրը համարվում էր գերակա իր հնա­րավոր համակցությունների նկատմամբ: Անվան փիլիսոփայությունը նախոր­դում էր ստորոգելիի փիլիսոփայությանը: Այստեղ արդեն գերակա էին համարվում փաս­տերի համակցությունները, այլ ոչ ինքը փաստը: Անվան փիլիսփայությունը, ինչպես նաև վերջինիս հաջորդած ստորոգելիի փիլիսոփայությունը ամուր տեսա­կան հիմքեր ստեղծեցին ժամանակակից իմաստակենտրոն հետոզոտական հարա­ցույցի կայացման համար:

Հղումներ

Aier A.D. Yazyk, istina, logika. M.: Izd-vo Moskovskogo universiteta, 1993. S. 50-56.

Amirova T. A., Ol'khovikov B.A., Rozhdestvenskii Yu.V. Istoriya yazykoznaniya. M.: “Academia”, 2005. S. 672.

Aristotel'. Kategorii. M.: “Librokom”, 2001. S. 80.

Arutyunova N.D. Predlozhenie i ego smysl. M.: “Nauka”, 1976. S. 382.

Vitgenshtein L. Logiko-filosofskii traktat. M.: Izd-vo AST, 2022. S. 160.

Manasyan A.S. Metodologicheskie printsipy ob"ektivnosti nauchnogo znaniya i edinstvo nauki. Erevan: Izd-vo “Gitutyun” NAN RA, 2002. S. 304.

Morris Ch. Osnovaniya teorii znakov // Semiotika. Sbornik statei / Sost. Yu.S. Stepanov. M.: “Raduga”, 1983. S. 636.

Platon. Sochineniya v chetyrekh tomakh. T. 1. SPb.: Izd-vo Olega Abyshko, 2006.

B Rassel.Logicheskii atomizm // Analiticheskaya filosofiya: stanovlenie i razvitie (antologiya). M.: “Progress-Traditsiya”, 1998. S. 38-43.

Stepanov Yu.S. V trekhmernom prostranstve yazyka. M.: “Nauka”, 1985. S.335.

Frege G. O smysle i znachenii // Frege G. Logika i logicheskaya semantika. M.: “Aspekt Press”, 2000. S. 230-246.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2023-11-16