ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԳՈՎԱԶԴԻ ԳՈՏՈՒ ԱՄՐԱՑՈՒՄԸ ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԶԼՄ-ներում Ի. Վ. ՊՐԻՈՐՈՎԱ
Հիմնաբառեր-:
կարգախոս, մտավոր կողմնորոշում, սոցիալական թեմա, գովազդի օտարություն, հակագովազդ, գովազդի վիզուալիզացիա, ցնցող պատկերներՎերացական
Ռուսական սոցիալական գովազդը արտացոլում է ժամանակակից հասարակության հիմնական ցավոտ կետերը, որոնք կախված են առաջնահերթությունների փոփոխությունից: Այս փոփոխությունների դինամիկան ցույց է տալիս, թե ինչպես է վերածնվում սոցիալական «զգացմունքների ինֆլյացիան» և վերակառուցվում էթիկական արժեքների սանդղակը։ Ժողովրդավարացման գործընթացները, որոնք մեծապես փոխել են հասարակության անդամների միջև սոցիալական հարաբերությունները, այժմ անցնում են ուղղման փուլ, երբ ռուսաստանյան հասարակությունում թարմացվում է մարդասիրության տեսակը, որն արտացոլվում է սոցիալական գովազդում:
Հղումներ
Mikhaylov N. SMI v epokhu globalizatsii: aktual'nyye aspekty // Zhurnalist. – 2008. – № 6. – S. 26.
Priorova I. V. «Chuzhiye» shtampy kak neytralizatsiya «svoyego» v kul'turno-
istoricheskom osmyslenii sovremennogo rechetvorchestva / red. A.P. Romanova, M.N. Gromov // Sokhraneniye kul'turnogo naslediya i problemy fal'sifikatsii istorii. – Astrakhan': ID «Astrakhanskiy universitet», 2012. – T. 1. – S. 100–103.
Rarenko M. B. Rech' v SMI (Svodnyy referat). RAN. INION. Tsentr gumanit.
nauchno.-inform. issled. Otd. YAzykoznaniya // Sotsial'nyye i gumanitarnyye nauki. Otechestvennaya i zarubezhnaya literatura. Ser. 6. YAzykoznaniye: RZH. – M., 2008. – № 4. – S. 101–105.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2023 Հեղինակ և ամսագիր

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.