ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ԴԱՐՁՎԱԾՔՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵՋ

##article.authors##

  • Մալվինա Միդոյան Յ. Լեփսիուսի անվ․ № 88 հիմնական դպրոց

Հիմնաբառեր-:

հաղորդակցական մեթոդ, դարձվածքաբանություն, դեստրուկտիվ դարձվածքներ, հաղորդակցական կոմպետենցիա, ռուսերենը որպես օտար լեզու (ՌՕԼ), ինտերակտիվ մեթոդներ, լեզվական անհատականություն, խաղեր, քննարկումներ, համացանցեր, տեքստի վերլուծություն

Վերացական

Հոդվածում դիտարկվում է հաղորդակցական մեթոդի կիրառումը ռուսե­րենի դասերին դարձվածքների ուսուցման գործընթացում, ինչը նպաստում է սովորողների հաղորդակցական իրազեկության ձևավորմանը և զարգաց­մանը։ Հատուկ ուշադրություն է դարձվում դեստրուկտիվ դարձվածքներին, որոնք կարևոր դեր ունեն խոսքի էմոցիոնալ երանգի և մշակութային համա­տեքստի արտացոլման մեջ։ Ներկայացվում են ինտերակտիվ մեթոդների օրինակ­ներ, ինչպիսին են խաղերը, քննարկումները, պատմությունների ստեղ­­­ծումը, տեքստերի վերլուծությունը, ինչպես նաև համացանցերի օգտա­­­գործումը։

Հղումներ

Babayan T.A. Kommunikativnaya kompetentsiya, kak osnova obucheniya. Russkiy yazyk v armyanskoy shkole. 1989, №5, s.10-15.

Bastrikova Ye.M. Kommunikativnaya kompetentsiya kak lingvodidakticheskiy fenomen. Russkaya i sopostavitel'naya filologiya: Lingvo-kul'turologicheskiy aspekt / Ye.M. Bastrikova. Kazan. gos. un-t. Filol. f-t. Kazan', 2004. 348 s.

Yesadzhanyan B.M. Uchit' bez prinuzhdeniya. // Russkiy yazyk v armyanskoy shkole. 1989, № 1, s. 9-11.

L'vov M.R. Slovar'-spravochnik po metodike prepodavaniya russkogo yazyka: Posobiye dlya studentov pedagogicheskikh vuzov i kolledzhey / M.R. L'vov. – M.: Izdatel'skiy tsentr "Akademiya"; Vysshaya shkola, 1999. – 272 s.

Passov Ye.I. Osnovy kommunikativnoy metodiki obucheniya ino-yazych¬nomu obshcheniyu. M., Russkiy yazyk, 1989, 276s., s.3, 12.

Standart i programma po russkomu yazyku / N.I. Tatkalo, N.A. Bayburtyan, N.G. Rafayelyan, L.Kh. Militosyan, G.A. Yazychyan. – Yerevan: Tigran Mets, 2007. – 280 s.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2025-09-04