ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔԸ ՈՐՊԵՍ ԳԵՐԱԿՇՌՈՂ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՍԱԿԱՆ ԴՐՈՒՅԹ ՌՕԼ-ի ԴԱՍԵՐԻՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
Հիմնաբառեր-:
կրթության պրոֆեսիոնալացում, մասնագիտորեն կողմնորոշված ՌՕԼ դասեր, բարձրագույն կրթության համակարգ, ապագա մասնագետների պատրաստում, մասնագիտական հաղորդակցությունՎերացական
Մասնագիտորեն կողմնորոշված ՌՕԼ-ի ուսուցումը նպատակաուղղված և կառուցվածքային ճարտարապետական գործընթաց է, որտեղ հաշվի են առնվում ուսուցման նպատակները, բովանդակությունը, ձևերը, մեթոդներն ու միջոցները, որոնք ուղղված են սովորողներին պատրաստել իրենց ապագա մասնագիտությանը։ Տվյալ մոտեցումը միտված է լուծել այն խնդիրները, որոնք առնչվում են ուսանողների մասնագիտական հաղորդակցական կարողությունների և հմտությունների ձևավորմանը։ Վերջիվերջո, նման ուսուցման արդյունքը նպաստում է բուհերի շրջանավարտների մասնագիտական հաղորդակցական կոմպետենցիայի զարգացմանը, ինչը հնարավորություն է տալիս նրանց հաջողությամբ հաղթահարել բազմազան մարտահրավերներ բազմամշակութային և բազմալեզու միջավայրում։
Հղումներ
Balykhina T. M. Methodology of teaching Russian as a foreign language in the context of strategies and prospects for the development of higher education /T. M. Balykhina// Learning Russian as a foreign language in modern conditions: Interuniversity collection of scientific and methodological articles/T. M. Balykhina; ed. by V. D. Goryansky. Rostov-on-Don: NMC Logos, 2006. pp. 5-11.
Bim I.L. Personality-oriented approach is the main strategy for school renewal // Foreign languages at school. 2002. No. 2. pp.11-15
Galskova N.D. Modern methods of teaching a foreign language: A teacher's guide. Moscow: ARKTI-Glossa Publ., 2000, 165 p.
Klobukova L. P. Teaching a language specialty: A textbook / L. P. Klobukova. Moscow: MSU, 1987. 79 p.
Misiri G.S. The use of visual aids at the initial stage of learning: Auditory and visual-auditory visual aids. Moscow, Russian language, 1981, 144 p .
Motina E. I. Language and Russian Russian language specialty: linguistic and methodological foundations of teaching Russian to non-philological students / E. I. Motina, Moscow: Russkiy yazyk Publ., 1988, 176 p. (in Russian).
Novikova M.L. The innovative paradigm of the educational process and its role in the unification and improvement of the teaching process //Bulletin of the RUDN University. The series "Questions of education. Languages and specialty". 2012, No. 3. pp. 165-173, pp.167.
Obraztsov P.I., Akhulkova A.I., Chernichenko O.F. Design and construction of professionally oriented learning technology. Orel, 2005. – 61 p.
Salnaya L.K. Teaching professionally oriented foreign language communication: a monograph /L. K. Salnaya; ed. by I.A. Tsaturov. –Taganrog: TTI SFU, 2009. – 198 p.
Safonova V.V., Rossinskaya A.N. Communicative, speech, cultural and cognitive orientation of the standardization process of language education in Russia, the USA and Canada. Bulletin of Moscow State University, Ser. 19. Linguistics and Intercultural Communication. 2008. No. 2. pp. 137-155.
Sosenko E.Y. Communicative preparatory exercises. Moscow, 1979. 136 p.
Surygin A.I. Fundamentals of the theory of teaching in a non-native language for students. St. Petersburg: Zlatoust Publishing House, 2000. 233 p.
Shchukin A.N. Methods of teaching Russian as a foreign language. Moscow: Vysshaya shkola Publ., 2003, 409 p.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 Vlada Avedуan

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.