ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ
Հիմնաբառեր-:
Իրադրություն, խոսքային շփում, իրագործելիության սկզբունք, ինտենսիվության չափանիշ, ճանաչողական պահանջմունք, հեռանկարային պահանջմունք, գովազդային տեսանյութ, գեղարվեստական ֆիլմ, դոկումենտալ ֆիլմՎերացական
Հոդվածում քննության են առնվում տեսնյութերի ընտրության տեսակները, չափանիշներն ու սկզբունքները, հաշվի առնելով գործարարական անգլերենի դասսընթացի առանձնահատկությունները։ Տեսնյութերի ընտրության չափանիշներից առանձնացվում են ինտենսիվության, անհատականացման, բնագրայնության, տարածաշրջանային աշխարհագրական տեղեկատվության առկայության, միջանձնային հաղորդակցության տարբեր իրավիճակների, թեմայի համապատասխանության, բարոյական և էթիկական ներուժի առկայության, գեղարվեստական ձևավորման որակի, ժանրային բազմազանության, ընդհանուր կամ նեղ մասնագիտական կենտրոնացման։ Տեսանյութերի ընտրության սկզբունքների քննության են առնվել իրագործելիության, օտար լեզվի ուսուցման բովանդակության զարգացնող արժեքի, նորույթի սկզբունքները։ Ըստ տեսանյութի տեսակների առանձնացված են կրթական, տեղեկատվության ստացման կամ ընկալման, տեղեկատվական փոխանցման և այլն։ Քննության են առնվում նաև տեսաֆիլմերը և տեսահոլովակներն ըստ իրենց գործառույթների և ոճաժանրային առանձնահատկությունների։ Հաշվի առնելով տեսանյութերի չափանիշներն ու սկզբունքները, ներակյացվում է տեսանյութերի ընտրության, ցուցադրման հստակ փուլեր և ընթացակարգեր։
Հղումներ
Ильченко Е. Использование видеозаписи на уроках английского языка // Первое сентября. Английский язык. № 9. - 2003. – С.7-9.
Лях В.И., Лагутина О.С. Практико-ориентированные технологии в формировании методологии гуманитарного исследования // Вестник КГИК. 2017. - № 4. – С.34-40.
Маньковская З.В. Обучение студентов продвинутого уровня неофи¬циаль¬ному деловому общению на материале американских худо¬жественных фильмов//Лестной вестник. № 7. 2006. – С.33-39.
Мильруд Р.П. Методика преподавания английского языка / Р.П. Мильруд. М.: Дрофа. 2013. - 588 с.
Ожегов С.И., Шведова Н.Ю. Толковый словарь русского языка. М., 2001. - № 1 (68), 2018 . - С.17 – 23.
Писаренко В.И. Видео в обучении иностранным языкам // Успехи современной науки и образования. 2016. № 12. – С. 172-180.
Сергеева Н.Н., Чиркунова А.Е. Аутентивные видеоматериалы как как средство развития социокультурной компетенции студентов экономи¬чес¬ких специальностей // Иновации в практике образования, Педагоги¬ческое образование в России. – 2011. - № 1. – С. 147-156.
Соловова Е.Н. Методика обучения иностранным языкам. Продвинутый курс: пособие для студ. пед. вузов и учителей: 2-е изд. М.: АСТ: Астрель, 2010. - 271 с.
Сухарева Т.Н. Критерии отбора англоязычных видеоматериалов в кон¬текс¬те расширения словарного запаса обучающихся неязыкового вуза // Наука и образование. 2022. № 3. – С. 1-6. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kriterii-otbora angloyazychnyh-videomaterialov-v-kontekste-rasshireniya-slovarnogo-zapasa obuchayuschihsya-neyazykovogo-vuza (дата обращения: 06.02.2024).
Чикунова А․Е․ Аутентичные видеоматериалы как средство развития социо¬культурной компетенции студентов экономических специ¬аль¬ностей в процессе обучения английскому языку : Автореферат дис. ... канд․ пед․ наук: Ур. гос. пед. ун-т. - Екатеринбург, 2011. – 23 с.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 Christine Sargsyan

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.