ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ

##article.authors##

  • Քրիստինե Սարգսյան ՀՊՏՀ

Հիմնաբառեր-:

Իրադրություն, խոսքային շփում, իրագործելիության սկզբունք, ինտենսիվության չափանիշ, ճանաչողական պահանջմունք, հեռանկարային պահանջմունք, գովազդային տեսանյութ, գեղարվեստական ֆիլմ, դոկումենտալ ֆիլմ

Վերացական

Հոդվածում քննության են առնվում տեսնյութերի ընտրության տեսակները, չափանիշներն ու սկզբունքները, հաշվի առնելով գործարարական անգլե­րենի դասսընթացի առանձնահատկությունները։ Տեսնյութերի ընտրության չափանիշներից առանձնացվում են ինտենսիվության,  անհատակա­նաց­ման, բնագրայնության, տարածաշրջանային աշխար­հագրական տեղե­կատվության առկայության, միջանձնային հաղորդակցության տարբեր իրավի­ճակների, թեմայի համապատասխանության, բարոյական և էթիկա­կան ներուժի առկայության, գեղարվեստական ​​ձևավորման որակի, ժանրա­յին բազմազանության,  ընդհանուր կամ նեղ մասնագիտական ​​կենտ­րո­նաց­ման։ Տեսանյութերի ընտրության սկզբունքների քննության են առնվել իրագործելիության,  օտար լեզվի ուսուցման բովանդակության  զարգաց­նող արժեքի, նորույթի սկզբունքները։ Ըստ տեսանյութի տեսակ­ների առանձ­նացված են  կրթական, տեղեկատվության ստացման կամ ընկալ­ման,  տեղեկատվական փոխանցման և այլն։ Քննության են առնվում նաև տեսա­ֆիլմերը և տեսահոլովակներն ըստ իրենց գործառույթների և ոճաժանրային առանձնահատկությունների։ Հաշվի առնելով տեսանյութերի չափանիշներն ու սկզբունքները, ներակյացվում է տեսանյութերի ընտրո­ւ­թյան, ցուցադրման հստակ փուլեր և ընթացակարգեր։

Հղումներ

Ильченко Е. Использование видеозаписи на уроках английского языка // Первое сентября. Английский язык. № 9. - 2003. – С.7-9.

Лях В.И., Лагутина О.С. Практико-ориентированные технологии в формировании методологии гуманитарного исследования // Вестник КГИК. 2017. - № 4. – С.34-40.

Маньковская З.В. Обучение студентов продвинутого уровня неофи¬циаль¬ному деловому общению на материале американских худо¬жественных фильмов//Лестной вестник. № 7. 2006. – С.33-39.

Мильруд Р.П. Методика преподавания английского языка / Р.П. Мильруд. М.: Дрофа. 2013. - 588 с.

Ожегов С.И., Шведова Н.Ю. Толковый словарь русского языка. М., 2001. - № 1 (68), 2018 . - С.17 – 23.

Писаренко В.И. Видео в обучении иностранным языкам // Успехи современной науки и образования. 2016. № 12. – С. 172-180.

Сергеева Н.Н., Чиркунова А.Е. Аутентивные видеоматериалы как как средство развития социокультурной компетенции студентов экономи¬чес¬ких специальностей // Иновации в практике образования, Педагоги¬ческое образование в России. – 2011. - № 1. – С. 147-156.

Соловова Е.Н. Методика обучения иностранным языкам. Продвинутый курс: пособие для студ. пед. вузов и учителей: 2-е изд. М.: АСТ: Астрель, 2010. - 271 с.

Сухарева Т.Н. Критерии отбора англоязычных видеоматериалов в кон¬текс¬те расширения словарного запаса обучающихся неязыкового вуза // Наука и образование. 2022. № 3. – С. 1-6. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kriterii-otbora angloyazychnyh-videomaterialov-v-kontekste-rasshireniya-slovarnogo-zapasa obuchayuschihsya-neyazykovogo-vuza (дата обращения: 06.02.2024).

Чикунова А․Е․ Аутентичные видеоматериалы как средство развития социо¬культурной компетенции студентов экономических специ¬аль¬ностей в процессе обучения английскому языку : Автореферат дис. ... канд․ пед․ наук: Ур. гос. пед. ун-т. - Екатеринбург, 2011. – 23 с.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2025-09-04