ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳՐԵՐԸ ՍԼՈՎԱԿԻԱՅԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
Հիմնաբառեր-:
հոգեբանություն, մանկավարժություն, գրագիտություն, ուսուցիչ, մանկավարժական պրակտիկաՎերացական
Աշխատանքը նվիրված է հոգեբանական գրագիտության հայեցակարգի կիրառմանը, որը մատնանշում է Սլովակիայի համալսարաններում հոգեբանություն դասավանդելու վավերականությունը ոչ միայն հոգեբանության ուսանողների, այլև բոլոր ուսանողների համար, հատկապես նրանց, ովքեր պատրաստվում են ուսուցչի ապագա մասնագիտությանը: Այն ոգեշնչում է դիդակտիկ պարամետրերի ստեղծման համար՝ բովանդակության ընտրության, նպատակների ձևակերպման և հոգեբանություն դասավանդելու նորարարական մեթոդների և միջոցների կիրառման առումով: Մենք կարծում ենք, որ այս ոլորտը աստիճանաբար կդառնա ուսուցման և հետազոտության ոլորտում մասնագիտական հանրության հետաքրքրության կենտրոնը: Երկրորդ մասում մենք պարզաբանում ենք ուսուցչական ծրագրերի ուսանողների մանկավարժական պրակտիկան (մասնավորապես՝ Սլովակիայի Բանսկա Բիստրիցայի արվեստի ֆակուլտետի սլավոնական լեզուների ամբիոնի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչական ծրագիրը՝ մեկ այլ լեզվի կամ առարկայի հետ համատեղ), որը ուսուցչական պատրաստության անբաժանելի մասն է կազմում և ուսանողների համար հնարավորություն է տալիս օգտագործել և ստուգել ձեռք բերված տեսական գիտելիքներն ու դիդակտիկ հմտությունները, տեսական և դիդակտիկ կառուցվածքները հակադրել կրթական իրականությանը և ստեղծել ուսուցման անհատական հայեցակարգ՝ հիմնված արտացոլված փորձի վրա։
Հղումներ
BANDURA, A. – ADAMS, N. E. 1977. Analysis of self-efficacy theory of behavioral change. Cognitive Therapy and Research, 1(4), s. 287–31.
COUFALOVÁ, J. (Ed.). 2010. Hledisko kvality v přípravě učitelů. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
CRANNEY, J. – DUNN, D. 2011. The psychologically literate citizen: foundations and global perspectives. New York: Oxford University Press.
KOSÍKOVÁ, V. 2011. Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty. Praha: Grada.
KUNTER, M. – KLUSMANN, U. – BAUMERT, J. – RICHTER, D. – VOSS, T. – HACHFELD, A. 2013. Professional competence of teachers: Effects on instructional quality and student development. Journal of Educational Psychology, 105 (3), 805.
McGOVERN T. V. – COREY, L. – CRANNEY, J. et al. 2010. Psychologically literate citizens. In: D.F. Halpern. Undergraduate Education in Psychology: A Blueprint for the Future of the Discipline (9-27). Washington, DC: American Psychological Association.
PÍŠOVÁ M. et al. 2013. Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků). Brno: Masarykova univerzita 2013.
RIMM-KAUFMAN, S. E. – HAMRE, B. K. 2010. The role of psychological and developmental science in efforts to improve teacher quality. Teachers College Record, 112 (12), 2988-3023.
SHULMAN, L. S. 1987. Knowledge and Teaching: Foundation of the New Reform. Harward Educationala Rewiev, 1987, 57, pp. 1 – 22.
SPILKOVÁ, V. – TOMKOVÁ, A. a kol. 2010. Kvalita učitele a profesní standard. Praha : Univerzita Karlova Pedagogická fakulta, 2010.
SOKOLOVÁ, L. 2015. Metódy vyučovania psychológie a predmetov osobnostného a sociálneho rozvoja. Bratislava: Univerzita Komenského.
SOKOLOVÁ, L. – LEMEŚOVÁ, M. – MASARYK, R. 2013. Psychológia (v) škole. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava: Univerzita Komenského, 2013. – 258 s. - ISBN 978-80-223-3483-9
SUCHLÍKOVÁ, I. – MAREŚ, J. 2018. Potíž s výukou psychologie v učitelských programech. Pedagogika, roč. 68, č.4, s. 341-347.
##submission.downloads##
Հրապարակված
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 Anton Repon

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.