ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳՐԵՐԸ ՍԼՈՎԱԿԻԱՅԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

##article.authors##

  • Անտոն Ռեպոն ASPU

Հիմնաբառեր-:

հոգեբանություն, մանկավարժություն, գրագիտություն, ուսուցիչ, մանկավարժական պրակտիկա

Վերացական

Աշխատանքը նվիրված է հոգեբանական գրագիտության հայեցակարգի կիրառմանը, որը մատնանշում է Սլովակիայի համալսարաններում հոգեբա­նություն դասավանդելու վավերականությունը ոչ միայն հոգեբանության ուսա­նողների, այլև բոլոր ուսանողների համար, հատկապես նրանց, ովքեր պատրաստվում են ուսուցչի ապագա մասնագիտությանը: Այն ոգեշնչում է դիդակ­տիկ պարամետրերի ստեղծման համար՝ բովանդակության ընտրու­թյան, նպատակների ձևակերպման և հոգեբանություն դասավանդելու նորա­րարական մեթոդների և միջոցների կիրառման առումով: Մենք կար­ծում ենք, որ այս ոլորտը աստիճանաբար կդառնա ուսուցման և հետա­զոտության ոլորտում մասնագիտական ​​հանրության հետաքրքրության կենտ­րոնը: Երկրորդ մասում մենք պարզաբանում ենք ուսուցչական ծրագ­րերի ուսանողների մանկավարժական պրակտիկան (մասնավորապես՝ Սլովա­կիայի Բանսկա Բիստրիցայի արվեստի ֆակուլտետի սլավոնական լեզու­ների ամբիոնի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչական ծրագիրը՝ մեկ այլ լեզվի կամ առարկայի հետ համատեղ), որը ուսուցչական պատ­րաս­տության անբաժանելի մասն է կազմում և ուսանողների համար հնարա­վո­րություն է տալիս օգտագործել և ստուգել ձեռք բերված տեսական գիտե­լիք­ներն ու դիդակտիկ հմտությունները, տեսական և դիդակտիկ կառուց­ված­ք­ները հակադրել կրթական իրականությանը և ստեղծել ուսուցման անհա­տա­կան ​​հայեցակարգ՝ հիմնված արտացոլված փորձի վրա։

Հղումներ

BANDURA, A. – ADAMS, N. E. 1977. Analysis of self-efficacy theory of behavioral change. Cognitive Therapy and Research, 1(4), s. 287–31.

COUFALOVÁ, J. (Ed.). 2010. Hledisko kvality v přípravě učitelů. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.

CRANNEY, J. – DUNN, D. 2011. The psychologically literate citizen: foundations and global perspectives. New York: Oxford University Press.

KOSÍKOVÁ, V. 2011. Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty. Praha: Grada.

KUNTER, M. – KLUSMANN, U. – BAUMERT, J. – RICHTER, D. – VOSS, T. – HACHFELD, A. 2013. Professional competence of teachers: Effects on instructional quality and student development. Journal of Educational Psychology, 105 (3), 805.

McGOVERN T. V. – COREY, L. – CRANNEY, J. et al. 2010. Psychologically literate citizens. In: D.F. Halpern. Undergraduate Education in Psychology: A Blueprint for the Future of the Discipline (9-27). Washington, DC: American Psychological Association.

PÍŠOVÁ M. et al. 2013. Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků). Brno: Masarykova univerzita 2013.

RIMM-KAUFMAN, S. E. – HAMRE, B. K. 2010. The role of psychological and developmental science in efforts to improve teacher quality. Teachers College Record, 112 (12), 2988-3023.

SHULMAN, L. S. 1987. Knowledge and Teaching: Foundation of the New Reform. Harward Educationala Rewiev, 1987, 57, pp. 1 – 22.

SPILKOVÁ, V. – TOMKOVÁ, A. a kol. 2010. Kvalita učitele a profesní standard. Praha : Univerzita Karlova Pedagogická fakulta, 2010.

SOKOLOVÁ, L. 2015. Metódy vyučovania psychológie a predmetov osobnostného a sociálneho rozvoja. Bratislava: Univerzita Komenského.

SOKOLOVÁ, L. – LEMEŚOVÁ, M. – MASARYK, R. 2013. Psychológia (v) škole. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava: Univerzita Komenského, 2013. – 258 s. - ISBN 978-80-223-3483-9

SUCHLÍKOVÁ, I. – MAREŚ, J. 2018. Potíž s výukou psychologie v učitelských programech. Pedagogika, roč. 68, č.4, s. 341-347.

##submission.downloads##

Հրապարակված

2025-09-04